MICROSOFT ROMANIA S.R.L.


POZITIE IN TOP

Conform MCR SCORING

Pozitia 5 in top

• IT&C
  • Software

metodologie dezvoltata de EY ROMANIA
Conform Rezultatelor Financiare

Pozitia 6 in top

• ACTIVITATI DE SERVICII IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
  • Activitati de servicii in tehnologia informatiei
    • Activitati de consultanta in tehnologia informatiei

dupa Clasificarea CAEN
Scoring financiar: 3
Marime
Crestere
Profitabilitate
Lichiditate
Grad de indatorare
Capacitatea de acoperire a dobanzii
Scoring non-financiar: 1
Numarul mediu de angajati
CSR
Companie listata vs privata
Brand propriu
Scoring total MCR: 3

CONTACT


  • Head Office
  • Piata Presei Libere, Nr. 3 - 5,
  • Bloc Incinta City Gate, Turnul de Sud, etaj 2,
  • 013702 Sector 1, Bucuresti

  • Fax: +40.21.2024276



Ultimele date financiare


2016
  • Cifra de afaceri: 277.792.742 LEI
  • Profitul brut: 54.425.292 LEI
  • Numarul de angajati: 470
2015
  • Cifra de afaceri: 238.175.457 LEI
  • Profitul brut: 42.538.854 LEI
  • Numarul de angajati: 430

Linkuri Externe

ARTICOLE COMPANIE


Antreprenorii romani, mai multumiti si mai optimisti decat media europeana cand vine vorba de afacerile lor

MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

   15.06.2017


Microsoft, unul dintre cei mai mari furnizori de platforme de productivitate și cloud din lume, a realizat un studiu destinat sectorului companiilor mici si mijlocii, considerat cel mai dinamic al economiei continentului - 99% dintre afacerile europene sunt IMM-uri, iar 85% dintre angajații de pe...

Dragostea de stiinta incepe la 11 ani: un studiu releva momentele, provocarile si oportunitatile educatiei STEM pentru fetele Europei

MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

   07.03.2017


Microsoft anunta rezultatele unui nou studiu, realizat pe un grup de 11.500 de fete si femei cu varste cuprinse intre 11 si 30 de ani, care arata ca perioada in care se poate naste si stimula interesul pentru materii ca stiinta, tehnologia, ingineria si matematica (STEM) dureaza in medie 4 ani.

Studiu: 70% din IMM-urile care gestioneaza date considera ca tehnologia digitala le-a imbunatatit capacitatea de a inova

MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

   17.01.2017


IPSOS MORI a realizat in 2016, pentru Microsoft, un studiu la nivel european printre companiile mici si mijlocii – categorie ce formeaza aproape 99% din totalul companiilor de pe continent. Studiul a abordat teme legate de folosirea datelor si a tehnologiilor de ultima ora pentru a atrage noi cli...

Studiu: Doua treimi dintre consumatorii globali au fost expusi unor inselaciuni sub forma unui pretins suport tehnic

MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

   18.10.2016


Ca parte a National Cyber Security Awareness Month, Microsoft a publicat rezultatele unui nou studiu global, care dezvaluie ca doi din trei utilizatori au avut experienta unei inselaciuni care pretindea a fi o forma oarecare de suport tehnic, in ultimele 12 luni.

Elementul-cheie pentru o afacere de succes consta in folosirea potentialului de date disponibile

MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

   23.09.2016


Microsoft, prin compania de strategie globala si consultanta de specialitate Keystone Strategy, a publicat rezultatele primului proiect de cercetare extensiv, care cuantifica diferenta dintre companiile lideri in utilizarea de date (data leaders) si cele care sunt mai putin mature in utilizarea a...