http://mcr.doingbusiness.ro/articole/democratizarea-activitatii-de-analytics-un-motor-pentru-mari-oportunitati-de-afaceri/5872




Democratizarea activitatii de analytics, un motor pentru mari oportunitati de afaceri

1. Va rog sa dezvoltati conceptul de ‘democratizare a activitatii de analytics’ si cum este acesta perceput de companiile din Romania.

 

Putem vorbi despre analytics in toate activitatile pe care le intreprindem – in gestionarea proceselor de afaceri, a interactiunilor cu clientii, inglobate in smartphone-urile noastre si in aplicatiile pe care le folosim. In urma experientei noastre atat ca si consumatori, dar si ca angajati, devenim din ce in ce mai constienti de ce pot face datele si analytics pentru noi. Suntem mai atenti la datele pe care le avem, si le folosim in mod diferit. Devenim mai curiosi, cerem date mai multe si mai precise, pornind de la premisa ca raspunsurile pot fi obtinute cumva. Punem intrebari mai destepte, astfel incat raspunsurile la acestea creeaza valoare adaugata afacerii.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici.