REWE (ROMANIA) SRL

  |  2018-02-08

‘100 de ani de Romania’ – Campanie lansata de PENNY Market si dedicata Centenarului

REWE Romania lanseaza campania „100 de ani de Romania” dedicata Centenarului Marii Uniri, continuarea fireasca a conceptului „de Romania”, lansat anul trecut.

Cu aceasta ocazie, compania a initiat republicarea cartii „Dictatura Gastronomica” de Constantin Bacalbasa, intr-o prima editie ilustrata de la scrierea ei.

„In contextul preocuparilor noastre constante de a intelege romanii si in continuarea fireasca a conceptului de comunicare „de Romania” lansat anul trecut, in 2018 la Penny Market dorim sa sarbatorim cu bucurie si respect Centenarul Marii Uniri, alaturi de romani”, a declarat Cristina Florescu, Director Marketing REWE Romania.


PENNY Market, prin noua sa campanie „100 de ani de Romania” isi propune sa aduca in atentie momente savuroase si memorabile din evolutia productiei, comertului si consumului de produse alimentare din ultimul secol. Astfel, redescopera si aminteste obiceiuri si preferinte autentic romanesti care au avut puterea sa ramana de referinta peste ani. In periplul prin ultima suta de ani, campania puncteaza perioada interbelica, trece prin comunism si ajunge pana in zilele noastre.

 

„In contextul discutiilor din sfera publica despre identitate nationala si traditii, ne mandrim deja cu lansarea unei beri marca proprie cu 100% ingrediente romanesti, precum si cu sortimentul nostru de carne 100% romanesc. Mai mult, in 2018 celebram 100 de ani de Romania si prin republicarea unei carti despre valorile gastronomice specific romanesti. Suntem mandri sa adaugam sortimentului nostru „Dictatura Gastronomica” de Constantin Bacalbasa, carte care va fi disponibila exclusiv in reteaua noastra de magazine”, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager REWE Romania.

 

Cartea republicata de Penny Market este o monografie culinara a Romaniei interbelice si cuprinde retete culese si explicate de Constantin Bacalbasa, ajutat si inspirat de sotia sa, Ecaterina Bacalbasa.

 

Ca noutate fata de alte editii ale cartii, editorii au colaborat cu un grup de ilustratori, ale caror stiluri artistice diferite, dar complementare, au transpus cu umor in imagini esenta diferitelor capitole si retete.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din PAPER AND CARDBOARD PRODUCTS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 RONDOCARTON SRL 3,0000
2 AMBRO SA 2,0000
3 VRANCART SA 2,0000
4 SOFIDEL ROMANIA SA 2,0000
5 ROMCARTON SA 2,0000
6 PEHART TEC TISSUE SA 2,0000
7 ECOPAPER SA 2,0000
8 MONTE BIANCO SA 2,0000
9 PIGNA ROMANIA IMPEX SRL 2,0000
10 ROM PAPER SRL 2,0000