DOINGBUSINESS.RO

  |  2015-04-23

Afla cum sa-ti construiesti strategia SEO in 2015, la TeCOMM Bucuresti

Au mai ramas trei saptamani pana la prima editie a conferintei de comert electronic TeCOMM Bucuresti, evenimentul care reuneste comunitatea magazinelor online din Romania.

TeComm

Din ce in ce mai multe magazine online isi concentreaza actiunile spre optimizarea site-urilor si maximizarea eficientei pentru a se mentine la nivelul cerintelor si al competitivitatii. Pentru jucatorii de pe piata comertului electronic, stapanirea unor bune practici pentru cresterea vanzarilor online si cunoasterea celor mai noi tehnici SEO, poate asigura si mentine un loc mai inalt in topul concurentei.

 

In cadrul TeCOMM, vei afla de la cei mai buni specialisti in eCommerce ce trebuie sa stie un proprietar de magazin online in materie de SEO. Indiferent ca este vorba de securitatea datelor, de customer support sau de strategii de promovare, toate subiectele de interes vor fi acoperite de speakeri prezenti.

 

“De la cuvinte cheie la Content Marketing: cum sa-ti construiesti strategia SEO in 2015”este tema prezentarii sustinute in cadrul TeCOMM de catre Cosmin Negrescu, CEO-ul si fondatorul SEOmonitor. Cosmin si-a inceput parcursul antreprenorial de la 19 ani, cand a infiintat agentia Bunt Studio, care ulterior s-a transformat intr-o agentie de digital cu o cifra de afaceri de jumatate de milion de euro.

 

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM Bucuresti, Cosmin va oferi exemple practice despre cum se analizeaza corect performantele in SEO, cum se identifica rapid o oportunitate si cum se planifica o campanie pentru a indeplini obiectivele cu ajutorul SEO, fie ele de trafic, vizibilitate sau conversii.

 

Alaturi de Cosmin Negrescu va fi prezent si Eugen Potlog, manager in cadrul companiei Conversion. Eugen va vorbi despre cum se planifica o strategie de email marketing prin cresterea organica a abonatilor, segmentarea audientei si trimiterea de campanii personalizate si relevante. Prin workshopul intitulat “Tips & Tricks pentru o strategie de marketing atractiva ”, vei afla cum sa folosesti emailuri trimise automat catre clienti, pe baza comportamentului lor in magazinul online.

 

Tot in cadrul TeCOMM Bucuresti, Alen Todorov, directorul de marketing elefant.ro, va vorbi despre “Mecanisme si promotii pentru retail online”- un intreg studiu de caz creat de echipa elefant.ro. Prin acest workshop isi propune sa prezinte etapele care trebuie parcurse in crearea unui eveniment de cumparaturi online, precum si metodologia necesara pentru evaluarea acesteia: pornind de la conceperea unei idei de campanie, realizarea unui media plan complex, apoi identificarea canalelor de comunicare potrivite.

 

TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza.

 

Structura eveniment:

* Ziua 1 - 7 mai: Conferinta de Ecommerce si RoMagento - vor fi prezentari si dezbateri cu noutati si recomandari, iar in paralel 6 workshopuri dedicate developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.

* Ziua 2 – 8 mai: Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor in marketing digital in cadrul MarkDay.

 

Va puteti inscrie la TeCOMM Bucuresti pe www.bucharest.tecomm.ro, unde gasiti lista speakerilor confirmati si agenda completa a fiecarei zile. Puteti achizitiona un bilet la pret redus, daca va inscrieti din timp!

Eveniment sustinut de: Mobilpay, Profitshare, Mxhost, Mediatic, FreeWifi.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din ENGINEERING DESIGN (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 SIEMENS SRL 3,0000
2 ABB SRL 3,0000
3 SCHNEIDER ELECTRIC ROMANIA SRL 2,0000
4 HONEYWELL ROMANIA SRL 2,0000
5 EATON ELECTRIC SRL 2,0000
6 LEGRAND ROMANIA SRL 2,0000
7 EMERSON PROCESS MANAGEMENT ROMANIA SRL 2,0000
8 AVITECH CO. SRL 2,0000