LIBERO EVENTS

  |  2016-04-15

Anul 2016 in eCommerce: o idee duce la construirea unui imperiu

Despre tacticile subestimate care cresc vanzarile si fac vizibil brandul magazinului tau online.

Pagina 1/2
 1 2   

Pe 21 Aprilie va avea loc cea de-a opta editie TeCOMM eCommerce Conference&Expo, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est.

 

TeCOMM aduce in atentie debate-uri dedicate proprietarilor de magazine online si celor din domeniile conexe, precum“Make your customers feel unique” si “Control your online business...Because Hope is not a strategy”, 2 keynote-uri si 7 workshop-uri strategice, din care 2 se axeaza pe workshop-uri de digital marketing din cadrul Markday, conferinta conexa adresata marketerilor si practicienilor din domeniile adiacente marketingului.

 

La eveniment vor fi prezenti peste 20 de speakeri nationali si internationali care vin din agentii si companii din UK, Danemarca, Polonia, Irlanda, Olanda si Romania. Reprezentantii ecommerceului romanesc sunt branduri importante precum : eMag, Flanco, Paravion, Zoot.ro, MasterCard, Urgent Cargus, Banca Transilvania etc.

 

Principalii speakeri internationali sunt specialisti precum Karol Karpinski din Polonia, Client Partner CEE @ Facebook, Catalina Ionescu din Irlanda (Client Partner eCommerce CEE @ Facebook), David Rothwell din UK (autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce"), Steen Rasmussen din Danemarca (unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa, recunoscut ca "World’s Best Analytics Practitioner”), Chris Jones din UK (eCommerce specialists @ Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si eCommerce din UK), Lenneke van der Meijden din Olanda (eCommerce Manager @ Euroflorist - lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori).

 

In cadrul MarkDay se va discuta despre doua dintre cele mai importante tactici de Marketing pentru succesul in eCommerce.

 

E-brandurile nu sunt reale, iar o simpla idee poate duce la construirea unui imperiu

 

“O problema a platformelor de eCommerce este ca acestea inca sunt considerate e-brands si nu branduri adevarate. Intr-o lume in care brand-urile noi apar in fiecare clipa si in care o simpla idee poate duce la construirea unui imperiu, ar fi indicat ca platformele de eCommerce sa nu se mai comporte ca niste platforme si sa inceapa sa functioneze ca si brand-uri adevarate” este de parere Ioana Filip, Executive Creative Director – McCANN, cea mai cunoscuta agentie digitala din Romania, care face parte dintr-o retea de agentii de publicitate la nivel mondial, cu birouri in peste 120 de tari.


Ioana va sustine un workshop despre ce inseamna brandurile adevarate, in care va prezenta metode care pot ajuta industria eCommerce sa devina brand-urile puternice din viitor si cum poate comunicarea sa construiasca intregul imperiu din viitor.
La 26 de ani a fost numita Group Creative Director pentru McCann Bucuresti pentru toate brandurile detinute de compania Coca-Cola, unde a dezvoltat campanii atat pentru piata locala, cat si cea regionala, iar la 29 de ani detine functia de Executive Creative Director in MRM/McCann. Munca sa a fost recunoscuta in show-uri precum Cannes Lions, Eurobest, Webby, Golden Drum, Euro Effie si multe altele, ea facand parte din juriile a numeroase festivaluri precum Clio Awards in 2014, New York Festivals de 2 ori (2013 si 2016), Ad Stars (Coreea de Sud), Golden Drum (Slovenia) si ADC Global (SUA).

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din SHOPPING CENTRES (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 BANEASA DEVELOPMENTS SRL 2,0000
2 COTROCENI PARK SA 2,0000
3 SOCIETATE DEZVOLTARE COMERCIAL SUDULUI (SDCS) SRL 2,0000
4 DRAGONUL ROSU SA 2,0000
5 EXPO MARKET DORALY SRL 2,0000
6 WIN MAGAZIN SA 2,0000
7 MEGA MALL BUCURESTI SRL 1,0000
8 PALAS 1 SRL 1,0000
9 IULIUS MALL TIMISOARA SRL 1,0000
10 IULIUS MALL CLUJ SRL 1,0000