DOINGBUSINESS.RO

  |  2015-04-06

Creative Ideas anunta primul castigator al Bursei de Idei Creative

Primul castigator al Bursei de Idei Creative este Wunderkraft.ro, un proiect ce combina antreprenoriatul cu grija pentru mediu.

Cu o expertiza de peste 8 ani in domeniu, agentia a dezvoltat numeroase proiecte creative din sfera antreprenoriala, motiv pentru care s-a dorit extinderea acestei sustineri pro bono si pentru start-up-uri cu potential. In urma concursului, Wunderkraft.ro va primi din partea Creative Ideas consultanta printr-un plan de marketing personalizat, alaturi de implementarea aferenta.

 

“Prima Bursa de Idei Creative ne-a confirmat tendinta pe care o preconizasem inca de la inceputul anului si anume evolutia acestui proiect catre un atelier de marketing, pentru ca oamenii nu isi doresc doar gratuitati, ci sprijin si coaching. Ne-am fi asteptat la un numar ceva mai mare de inscrisi, de aceea am decis sa transformam Bursa de Idei Creative in Atelierul de Idei Creative, prin care vom organiza intalniri cu cei inscrisi pentru a-i invata cum sa isi gestioneze comunicarea. Wunderkraft.ro a fost start-up-ul care s-a apropiat cel mai mult de valorile si ideile noastre strategice – vorbim despre un proiect creativ, cu potential, care sustine si promoveaza o comunitate, o tendinta spre care noi credem ca se indreapta comunicarea de brand in momentul de fata“, explica Oana Voicu, Director General Creative Ideas.

 

Wunderkraft.ro este un business la inceput de drum care aduna ideile inspirationale a 30 de artisti din Bucuresti si le aduce mai aproape de consumatorul final prin intermediul platformei cu vanzare online. Toate produsele sunt realizate din materiale reciclate, reprezentand o alternativa verde, unica si personalizata la produsele facute “pe banda”. Primul contact cu presa al platformei Wunderkraft.ro a avut loc in cadrul Atelierului Creativ Tematic organizat de agentie la inceputul lunii.

 

“Ne bucuram ca ideile creative incep sa fie si sustinute, nu doar apreciate. Pe de o parte incurajam artistii sa utilizeze materiale reciclate creativ in procesul de productie, iar pe de alta parte sustinem un consum responsabil de produse revalorificate. Urmarim un impact pozitiv atat asupra mediului, prin educatie si constientizare, precum si asupra antreprenoriatului in randul artistilor, designerilor si producatorilor handmade. Sustinem o comunitate creativa pe care speram sa o facem cat mai cunoscuta cu ajutorul agentiei Creative Ideas, nu doar in randul consumatorilor finali, dar si al artistilor care doresc sa ni se alature“, a mentionat Alina Blaga, Wunderkraft.ro.

 

Bursa de Idei Creative continua si anul acesta sub forma Atelierului de Idei Creative – o serie de intalniri cu antreprenori ce au nevoie de coaching si consultanta pentru proiectele lor. Astfel nu va mai exista o perioada fixa de trimitere a ideilor, urmand ca agentia sa selecteze periodic start-up-uri creative pe care sa le invite la intalniri. Inscrierea se va face prin trimiterea unui text cat mai convingator despre povestea si pasiunea participantilor, urmand ca cele mai interesante dintre acestea sa fie publicate pe website-ul www.creativeideas.ro.

 

Articol furnizat de Creative Ideas
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din MEDICAL CENTERS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 MED LIFE SA 2,0000
2 CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL 2,0000
3 SANADOR SRL 2,0000
4 SYNEVO ROMANIA SRL 2,0000
5 DIAVERUM ROMANIA SRL 2,0000
6 AVITUM SRL 2,0000
7 HIPERDIA SA 2,0000
8 GRAL MEDICAL SRL 2,0000
9 SOCIETATEA DE TRATAMENT BALNEAR SI RECUPERARE A CAPACITATII DE MUNCA "T.B.R.C.M." SA 2,0000
10 MEDICOVER SRL 2,0000