BOSCH GROUP

  |  2017-05-25

Crestere cu doua cifre pentru Bosch in Romania

Vanzarile consolidate (catre terti) au crescut cu 22 de procente in 2016, la 1,5 miliarde de lei (332 milioane de euro)

Pagina 1/3
 1 2 3   

Bucuresti - Bosch, lider global in furnizarea de tehnologii si servicii, a incheiat anul fiscal 2016 cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 miliarde de lei (332 milioane de euro) in vanzari consolidate in Romania, inregistrand astfel o crestere semnificativa de 22 de procente fata de anul anterior. Vanzarile totale nete de 2,7 miliarde de lei (592 milioane de euro), inclusiv vanzarile companiilor neconsolidate si livrarile interne catre companiile afiliate, au inregistrat o crestere fata de anul trecut de aproximativ 58 de procente. “2016 a fost un an cu o crestere dinamica pentru Grupul Bosch in Romania, care continua sa fie o piata importanta pentru Bosch”, a spus Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch in Romania, la conferinta anuala de presa a companiei din Bucuresti.“Ne asteptam ca vanzarile noastre sa continue sa creasca, deoarece cautam in permanenta noi domenii de expansiune in toate sectoarele de activitate. In primul trimestru din 2017, compania noastra a atins din nou o crestere semnificativa, cu doua cifre, a vanzarilor,” a adaugat Boldijar.Bosch numara in prezent aproximativ 4.800 de angajati in Romania – o crestere cu peste 50 de procente fata de anul trecut, in acord cu dezvoltarea pozitiva a afacerii in tara. Se preconizeaza o crestere a acestui numar in 2017, mai ales pentru locatiile din Blaj, Cluj si Timisoara.

 

Bosch investeste puternic in Romania

 

Ca parte a angajamentului sau solid fata de Romania, Bosch a investit aproximativ 282 milioane de lei (63 milioane de euro) in 2016 – in special pentru continuarea dezvoltarii locatiilor de productie pentru Solutii de mobilitate si a activitatilor de cercetare si dezvoltare. La fabrica de componente auto electronice din Jucu, Bosch produce, printre altele, unitati electronice de control pentru asistenta la condus si unitati electronice pentru siguranta, care ofera siguranta in trafic si creste confortul condusului. Pentru a raspunde cererii tot mai mari de dezvoltare profesionala a angajatilor talentati, Bosch construieste la fabrica din Jucu un Centru Multifunctional. Acesta va fi dedicat in special formarii elevilor in cadrul sistemului de invatamant dual, dar si dezvoltarii continue a angajatilor Bosch. in plus, unitatea de productie din Blaj si-a marit capacitatea de productie in 2016 in sectorul Solutii de mobilitate pentru senzori si componentele electronice pentru grupul motopropulsor. Fabrica din Blaj, care produce si pentru sectorul Tehnologie industriala, va continua sa isi consolideze pozitia in viitor, extinzandu-si capacitatea de productie. in plus, Bosch planifica sa investeasca in Blaj in urmatorii doi ani in construirea unui depozit nou si a unei cladiri suplimentare de birouri.

 

In calitate de furnizor de top si utilizator al Industriei 4.0, Grupul Bosch investeste si in productia conectata in Romania: Bosch opereaza deja 150 de proiecte de Industrie 4.0 in fabricile proprii – in Romania, unitatile de productie de la Blaj si Jucu deja utilizeaza tehnologie de ultima ora in procesul de productie.  De exemplu, masinile sunt echipate cu etichete NFC (Comunicare Camp Proxim). Prin scanarea lor prin intermediul telefoanelor mobile standard, personalul de intretinere poate sa verifice imediat disponibilitatea componentelor de schimb sau sa acceseze documentatia masinii.

 

Pagina 1/3
 1 2 3   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din DISTRIBUTION COMPANIES (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 INTERBRANDS MARKETING & DISTRIBUTION SRL 3,0000
2 MACROMEX SRL 3,0000
3 LUZAN LOGISTIC SRL 3,0000
4 PUNCTUAL COMIMPEX SRL 3,0000
5 MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL 3,0000
6 HEINRIG DISTRIBUTION SRL 3,0000
7 SECA DISTRIBUTION SRL 3,0000
8 AMIGO & INTERCOST SRL 3,0000
9 SIMBA INVEST SRL 3,0000
10 MARELVI IMPEX SRL 3,0000