KASPERSKY INFO SYSTEMS SRL

  |  2013-01-30

Criptarea este ultimul bastion al protectiei datelor

Potrivit unui studiu B2B International, realizat in 2012, criptarea este pe locul cinci in topul celor mai intalnite tehnici de protectie a datelor confidentiale. Rezultatele studiului indica o crestere semnificativa fata de anul 2011, cand criptarea abia a intrat in top 10

De asemenea, criptarea este pe locul al doilea in lista masurilor prioritare de securitate pe care companiile isi propun sa le puna in aplicare, fiind surclasata doar de protectia impotriva programelor malware. Insa, sistemele de criptare lipsesc din lista celor mai eficiente 5 masuri de protectie implementate de companii in 2012.

 

Astfel, criptarea reprezinta ultima bariera de aparare: chiar daca un infractor a reusit sa acceseze infrastructura IT a companiei, aceasta masura de protectie ingreuneaza considerabil accesul la informatiile importante. Cu toate acestea, cele mai multe dintre companii inca nu au adoptat criptarea: doar o treime dintre specialisti (36%) utilizeaza criptarea full disk (cunoscuta si sub denumirea de criptare a matricelor de informatii) si mai putin de jumatate dintre acei specialisti (44%) protejeaza intr-adevar informatiile foarte importante cu ajutorul acestei tehnologii. In ceea ce priveste criptarea dispozitivelor externe, precum driverele USB, tehnologia este utilizata de 32% dintre respondenti.

 

Aceasta situatie este cauzata de dificultatile pe care companiile le intampina atunci cand incearca sa implementeze sisteme de protejare a datelor, 34% dintre respondenti considerand ca sunt prea complexe. „Functia de criptare inclusa in sistemele complexe de securitate pentru infrastructura IT a companiilor poate reprezenta o solutie eficienta pentru aceasta problema,” explica Nikolay Grebennikov, Chief Technology Officer in cadrul Kaspersky Lab. „Solutiile noastre pentru companii pot asigura flexibilitate si protectie usor de gestionat pentru utilizatori,” a adaugat Grebennikov.

 

Studiul citat a inclus raspunsurile a peste 3.300 de specialisti IT din 22 de tari si s-a desfasurat in parteneriat cu Kaspersky Lab. Participantii au reprezentat companii de toate dimensiunile: mici, medii si mari. Rezultatele complete ale studiului desfasurat de B2B International in luna iulie 2012 sunt disponibile la: http://www.kaspersky.com/downloads/pdf/kaspersky_global_it-security-risks-survey_report_eng_final.pdf.

 

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producator privat de solutii de securitate endpoint din lume, fiind inclus in topul primilor patru producatori de solutii pentru protectie endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 15 ani de existenta, Kaspersky Lab a ramas o companie inovatoare in domeniul securitatii informatice si ofera suite de protectie IT pentru utilizatori individuali, SMB si companii mari. Compania este prezenta in aproximativ 200 de tari si protejeaza peste 300 de milioane de utilizatori din intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.kaspersky.ro.

 

* Compania a fost pozitionata pe locul patru in clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010”. Clasamentul a fost publicat in raportul IDC „Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast and 2010 Vendor Shares – December 2011”. Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obtinute din vanzarile de solutii de securitate endpoint in 2010.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din ADVERTISING AGENCIES (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 B.V. MCCANN-ERICKSON SRL 2,0000
2 LION COMMUNICATION SERVICES SA 2,0000
3 BT PRODUCTION GROUP SRL 2,0000
4 GROUPM MEDIA OPERATIONS SRL 2,0000
5 GEOMETRY GLOBAL ROMANIA SRL 2,0000
6 CENTRADE INTEGRATED SRL 2,0000
7 ALTAVIA ROMANIA COMMUNICATION SRL 2,0000
8 GRUP SAPTE SRL 2,0000
9 HOGARTH WORLDWIDE SRL 2,0000
10 OGILVY & MATHER ADVERTISING SRL 2,0000