ZIPPER DATA SRL

  |  2018-07-03

Digitalizarea documentelor creste productivitatea

Chiar daca digitalizarea documentelor asigura cresterea productivitatii si a afacerii, exista inca multe companii care continua sa utilizeze exclusiv documente imprimate, care sunt mari consumatoare de resurse.

De altfel, legislatia actuala nu incurajeaza companiile sa foloseasca astfel de solutii, solicitand pastrarea arhivata in format fizic a documentelor importante.


Digitalizare inseamna transformarea documentelor fizice in unele electronice prin scanare si extragere de date relevante. Astfel, se realizeaza imbunatatirea operatiunilor si proceselor de lucru prin utilizarea tehnologiilor digitale si procesarea datelor in scopul obtinerii unei afaceri cat mai profitabile.


Printre cele mai importante beneficii ale implementarii unui sistem de management al documentelor pot fi enumerate: spatiu de depozitare redus; costuri mai mici; acces instantaneu la documente; avantaj in fata competitiei; indexarea corecta a documentelor; imbunatatirea serviciului Clienti si cresterea productivitatii angajatilor; securitate ridicata.


Daca activitatea companiei este de natura sa genereze un volum mare de documente, majoritatea in format fizic, este necesara apelarea la servicii de arhivare electronica, menite sa transforme muntii de hartie in documente electronice.


„Digitalizarea si managementul documentelor permit centralizarea acestora de pe smartphone-uri, laptop-uri sau scanere, cresterea vitezei de cautare si regasire a informatiei prin structurarea acesteia", a afirmat dl. Anton Voicu, Communication & Lead Performance Manager al Zipper Romania. „De asemenea, prin conectarea la un router a dispozitivelor se poate realiza procesarea instantanee a datelor, ceea ce determina cresterea productivitatii si scaderea costurilor”, a mai precizat acesta.


Pentru a ajuta companiile sa implementeze digitalizarea si managementul documentelor, Zipper Romania pune la dispozitia acestora un e-book care poate fi descarcat gratuit.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.