ENEL ENERGIE SA

  |  2017-08-16

Enel inregistreaza 500.000 de clienti rezidentiali pe piata concurentiala de energie electrica

Numarul clientilor rezidentiali care au ales ofertele Enel Energie si Enel Energie Muntenia pe piata concurentiala a crescut la 500.000, ca urmare a strategiei companiilor de a plasa inovarea si consumatorii in centrul preocuparilor sale, de a diversifica ofertele de servicii cu valoare adaugata, precum si de a simplifica interactiunea dintre client si furnizor, prin digitalizare.

“Suntem onorati ca suntem furnizorul preferat de 500.000 de clienti rezidentiali pe piata concurentiala de energie electrica, avand in vedere dinamica si competitia in crestere pe piata de energie din Romania. Strategia de a concepe operatiunile companiei pornind de la nevoile clientilor, adoptand in acelasi timp inovatii pentru a  simplifica viata acestora, ne-a ajutat sa beneficiem de o mai mare incredere din partea consumatorilor. Angajamentul nostru este sa oferim clientilor stabilitate, precum si preturi optime, astfel incat sa beneficieze de un partener de incredere pe termen lung”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie si Enel Energie Muntenia.

 

Enel a premiat astazi clientul beneficiar al contractului cu numarul 500.000 activat pe piata libera. Acesta locuieste in Arad si va beneficia de energie electrica gratuita timp de un an.*

 

In luna aprilie a acestui an, Enel a intrat si pe piata furnizarii de gaze naturale catre clienti rezidentiali, cu servicii care ofera consumatorilor casnici o experienta de utilizare mai simpla, predictibilitate, precum si avantajul de a avea un singur furnizor atat pentru energie electrica cat si pentru gaze naturale. Aceasta pozitionare a permis companiei sa creeze pachete avantajoase pentru furnizarea de gaz si electricitate, cu beneficii si preferentiale pentru clienii Enel care aleg ambele servicii.

 

Produsele Enel au fost reconfigurate in ultima perioada, pentru a indeplini cerintele consumatorilor moderni, care doresc o interactiune mai simpla cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interactiunea cu clientii, abonamentele Enel sunt disponibile in orice moment, din orice punct din Romania, iar clientii pot derula online toate operatiunile, de la incheierea contractului pana la facturare, pe site-ul www.enel.ro

 

Astfel, Enel pune la dispozitia clientilor rezidentiali o gama variata de produse personalizate, oferind predictibilitate prin preturi fixe si o comunicare facila cu clientii prin intermediul aplicatiei MyEnel disponibila atat online, cat si pe dispozitive mobile:Enel Fix 24, Enel Simplu Anual si Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse gasiti la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.htmlpentru clientii Enel Energie Muntenia si la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.

 

Compania s-a concentrat si asupra zonei serviciilor cu valoare adaugata, avand oferte speciale ca Enel Asistenta, Enel Asistenta+ pentru electricitate si Enel Asistenta Gaz si Enel Asistenta Gaz+ pentru gaze naturale. Clientii beneficiaza astfel de pachete de asistenta tehnica pentru instalatiile interioare de utilizare a gazelor si electricitatii, reparatii de lacatuserie, reparatii ale instalatiilor de incalzire a apei, verificare tehnica a instalatiei de gaz, interventii de urgenta la instalatia de gaz si centrala termica, rapid si eficient, 24 de ore pe zi, printr-o retea de firme specializate, administrata de compania Europ Assistance.

 

Un adevarat promotor al transformarii digitale pe piata de energie electrica, Enel a implementat anterior si alte inovatii, pentru a asigura clientilor accesul la servicii mai usor si mai rapid. Printre acestea, se numara aplicatia pentru dispozitive mobile MyEnel - prin care clientii pot gestiona singuri relatia cu furnizorul de energie electrica, avand posibilitatea sa transmita indexul, sa vizualizeze platile, sa acceseze istoricul facturilor, sa plateasca factura direct de pe telefonul mobil, sa trimita sesizari furnizorului sau sa obtina informatii utile online si MyEnel Card – care permite plata simpla a utilitatilor.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din GAS, WATER, PLUMBING, HVAC CONTRACTORS (2015)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 I R I G C INTREPRINDEREA DE REPARATII SI INSTALATII GAZE SI CONSTRUCTII IMPEX SRL 2,3125
2 CONI SRL 2,3125
3 FLEXIK AUTOMATION SRL 2,3125
4 DAS SRL 2,2500
5 BRANPIS SRL 2,2500
6 ENERGOMONTAJ SA 2,1875
7 MONTIN SA 2,1875
8 F HAUS SRL 2,1875
9 AGASI SRL 2,1250
10 HIGH-TECH CLIMA SRL 2,1250