VALORIA

  |  2018-03-22

George Agafitei se alatura brandului Valoria

Cu o experienta de peste 20 de ani in sustinerea dezvoltarii potentialului echipelor si cu o educatie formala in psihologie si administrarea afacerii, cu accent pe dezvoltarea leadershipului si a modelelor de afaceri, George Agafitei se alatura brandului Valoria.

George a parcurs diverse stagii de pregatire in Romania, Elvetia si Olanda. Este acreditat in utilizarea profilului Emergenetics® si a simularii de afaceri DiG (Discovery-Innovation-Growth). Timp de aproape 10 ani a condus echipe de HR in companii mari din sectorul financiar-bancar, media si consultanta, iar din 2006, lucreaza pe cont propriu, ca freelancer.


„Am decis sa ma asociez brandului Valoria pentru principiile, directiile si valorile comune impartasite. Am mare incredere in Oamenii care formeaza echipa pentru profesionalismul lor si imi place mult spiritul lor. Vreau sa aduc experienta si multe idei de dezvoltare a solutiilor pentru clientii Valoria”, spune George Agafitei, Strategy Designer & Innovation Catalyst.


Segmentele de clienti cu care lucreaza George sunt formate din companii mari din telecom, banking, asigurari, leasing, spare-parts distribution, pharma, manufacturing, e-commerce, firme antreprenoriale (mai ales din domeniul serviciilor) si ONG-uri -mai ales cele care sprijina antreprenoriatul.


Pentru companiile mari, George realizeaza programe de devoltare a abilitatilor de leadership, comunicare, time management, de transformare a perspectivelor sau seturilor mentale – de la creativitate si inovatie, la strategie si coaching – sau de trecere la nivelul eficient de colaborare intre membrii echipei.


George sprijina dezvoltarea afacerii clientilor sai din segmentul antreprenorial, prin catalizarea punctelor tari ale antreprenorului si insotind executia strategiei cu centrare pe client. De asemenea, George sprijina dezvoltarea antreprenoriatului romanesc in calitate de formator si mentor in cadrul Fundatiei Romanian Business Leaders.


“George aduce clientilor o experienta de business valoroasa, claritate si structura, intelegerea profunda a mecanismelor organizationale, precum si a mecanismelor inovatiei in cadrul companiilor multinationale sau antreprenoriale. Sunt incantata ca a fost de acord sa se alature brandului Valoria si vom dezvolta impreuna programe care sa ne diferentieze si mai mult in piata de training, consultanta si coaching”, spune Elena Badea, Managing Partner Valoria.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din OTHER PRODUCTS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 MARTUR AUTOMOTIVE SEATING AND INTERIORS SRL 2,0000
2 CONFEZIONI ANDREA ROMANIA SRL 2,0000
3 SEFAR SRL 2,0000
4 MINET SA 2,0000
5 ROMTEXTIL SA 1,0000