MEGA IMAGE SRL

  |  2016-04-19

Grupul Delhaize prezinta Raportul Anual si Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015

Realizarile Grupului Delhaize pe anul 2015 subliniaza progresul spre atingerea obiectivului companiei pentru anul 2020 - de a deveni lider in sustenabilitate. Mega Image Romania a sustinut puternic la nivel local angajamentul grupului in directia sustenabilitatii.

Pagina 1/2
 1 2   

Grupul Delhaize anunta publicarea Raportului Anual si a Raportului de Sustenabilitate, care sunt disponibile online la adresele https://annualreport.delhaizegroup.com/ si https://sustainabilityreport.delhaizegroup.com/ .


Raportul Anual al Grupului Delhaize pe 2015 evidentiaza realizarile grupului pe parcursul anului trecut, avand consumatorul in rol central. Raportul include urmatoarele sectiuni:

• Cifrele financiare cheie si un interviu cu Mats Jansson, Presedinte al Consiliului de Administratie si Frans Muller, Presedinte si Director Executiv;


• O prezentare generala a cadrului strategic a grupului;


• O sectiune a performantei care include operatiile globale ale grupului Delhaize precum si detalii cu privire la fiecare companie;


• Guvernanta corporativa, inclusiv remuneratii;


• Situatiile financiare si note.

 

“Raportul anual evidentiaza performanta noastra solida pe anul 2015 si subliniaza angajamentul continuu pe care il avem fata de clienti, asigurandu-ne ca acestia raman in centrul a tot ceea ce facem”, a declarat Frans Muller, Presedinte si Director Executiv al Grupului Delhaize.

 

Raportul de Sustenabilitate pe 2015 arata o evolutie pozitiva in directia “Supergood”, care reprezinta ambitia grupului de a fi un lider in domeniul sustenabilitatii in toate pietele locale pana in 2020. Raportul include cele mai importante directii ale planului strategic, alaturi de realizarile obtinute de fiecare companie din grup fata de ambitia de a deveni „Supergood” in urmatorii 10 ani. Sase studii de caz ilustreaza proiectele specifice si realizarile grupului in toate cele 7 tari de functionare.

 

“Performanta noastra financiara merge mana in mana cu obiectivele noastre de sustenabilitate”, a mai spus Muller. “Aceste eforturi contribuie direct astfel incat sa fim o companie mai eficienta.”

 

Eforturile grupului in ceea ce priveste sustenabilitatea produselor din peste este unul dintre punctele cu care grupul se mandreste. “Incepand cu sfarsitul anului 2015, 87% dintre produsele marca proprie din categoria peste – proaspete, congelate si in conserva – provin din surse sustenabile”, a declarat Muller.


Principalele realizari ale Grupului Delhaize in anul 2015:

 

• Recunoasterea independenta: Grupul Delhaize a reusit sa fie inclus in indicii de sustenabilitate DowJones si europeni;

 

• Produse obtinute responsabil: Grupul Delhaize a facut progrese importante in sustinerea agriculturii sustenabile si a unei alimentatii mai sanatoase. Un exemplu a fost lansarea, in cadrul retelei de magazine Alfa Beta, a unei initiative de sustinere a produselor din peste sustenabile. Ca rezultat, in 2015, 87% dintre marcile proprii de produse din peste provin din surse sustenabile, iar 40% din vanzarile de produse organice sunt in crestere, incepand din 2014. De asemenea, 100% din uleiul de palmier, folosit in produsele marca proprie, detine un certificat RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil);

 

• Zero deseuri: Grupul Delhaize a reusit sa reduca deseurile prin inovatii in cadrul operatiunilor din intreaga lume. Astfel, 60% dintre deseuri au fost reciclate (deviate de la gropile de gunoi sau incineratoare);

 

• Actiune asupra climei: In prezent, grupul Delhaize detine 74 de magazine cu sisteme de refrigerare, cu amprenta de carbon redusa. Astfel, in 2015, s-au inregistrat emisii de CO2 cu 13 procente mai mici per metru patrat de vanzare, comparativ cu 2008.

 

• Lupta impotriva foametei: In 2015, Grupul Delhaize a continuat sa se implice si sa sustina comunitatile in care isi desfasoara activitatea. Astfel, 51% dintre magazinele si depozitele grupului doneaza regulat mancarea nevanduta catre asociatiile caritabile locale.

 

• Sanatate si bunastare: Grupul Delhaize a ajuns la performanta ca 37% dintre marcile proprii vandute in Delhaize America sa castige cel putin o „Stea Guiding” (program de evaluare a calitatii nutritionale a produselor). De asemenea, au fost organizate 141 de evenimente de bunastare pentru angajatii grupului.

 

• Diversitate si incluziune: Prin participarea la Campania Drepturilor Omului in cadrul Indexului Egalitatii in Corporatie, Delhaize America a castigat cu un scor de 100%.

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din PLASTIC PRODUCTS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 EUROFOAM SRL 2,0000
2 ROMCARBON SA 2,0000
3 VITAFOAM ROMANIA SRL 2,0000
4 ISOVOLTA SA 2,0000
5 STAR EAST PET SRL 2,0000
6 AUSTRIA CARD SRL 2,0000
7 VLG RO SRL 2,0000
8 HIPAC ROMANIA SRL 2,0000
9 SCHLEMMER ROMANIA SRL 2,0000
10 PERPLASTIC COMPOUNDING SRL 2,0000