ING Bank Romania – cresterea cotei de piata in 2017 si dezvoltarea accelerata a businessului prin digitalizare

2017 - un an digital pentru ING Romania

Pagina 1/3
 1 2 3   

• Home’Bank a inregistrat 830.000 de clienti activi in 2017, reprezentand 73% din totalul numarului de clienti, si 69,6 milioane de logari in platforma digitala – cu 64% mai mult comparativ cu 2016. Peste jumatate dintre clientii ING au folosit aplicatia de mobil.


• Peste 100 de milioane de tranzactii au fost inregistrate prin POS si in platformele de e-commerce in 2017 – cu 48% mai mult decat anul anterior.


• In 2017 ING Romania a initiat si testat ING Business - o platforma digitala dedicata antreprenorilor.
Strategia digitala a urcat ING Bank pe o pozitie mai buna in topul bancilor din Romania – locul 6, in functie de active


• Cresterea consolidata a veniturilor pana la 1,433 de milioane de lei in 2017 si a profitului brut la 584 de milioane de lei, pe fondul unei dezvoltari semnificative a portofoliului si numarului de clienti si al unui profil de risc bine controlat.


• Cota de piata in creditare a ajuns la 8,9%, iar valoarea neta a imprumuturilor a fost de 21,2 miliarde de lei in 2017 – cu 21% mai mare fata de anul anterior.


• Cota de piata in fonduri atrase a ajuns la 8,4%, depozitele totalizand 26,8 miliarde de lei in 2017 – cu 20% mai mult comparativ cu 2016.
Un numar mai mare de clienti si crestere comerciala accelerata - rezultatele unui model de banking diferit


• Numarul de clienti activi a ajuns la 1.141.000 in 2017, ING Bank avand cei mai digitalizati clienti din Romania


• ING Romania este numarul 1, in opinia clientilor sai, conform Net Promoter Score.


• Relansarea produsului ING Card Complet a dus in 2017 la o crestere cu 25% a portofoliului de clienti
2017 – un an digital pentru ING Romania


Clientii ING Romania interactioneaza din ce in ce mai mult cu banca prin platformele sale digitale si fac tot mai des plati cu cardul.


Home’Bank a crescut semnificativ in 2017, raportand 830 000 de clienti activi care au accesat platforma de internet banking de 69,6 milioane de ori anul trecut, cu 64% mai mult decat in 2016. Numai in decembrie, numarul de logari a ajuns la aproape 8 milioane. 52% din totalul de clienti ING au folosit aplicatia de mobil. Platforma Home’Bank a intermediat 22,3 milioane de tranzactii, cu 27% mai mult decat in 2016. Vanzarile de produse prin platforma au fost cu 73% mai mari in 2017, comparativ cu 2016.
In 2017 au fost inregistrate peste 100 de milioane de tranzactii prin POS si in platformele de e-commerce, cu 48% mai mult decat in anul 2016 . Tranzactiile contactless au crescut cu 140% anul trecut, de la 28 de milioane la 67,2 milioane tranzactii.


Doua oferte de retail principale au atras atentia clientilor in 2017: ING Card Complet si creditul digital de nevoi personale. Relansarea contului ING Card Complet in 2017 a dus la cresterea cu 25% a numarului de clienti pana la 713.000 de clienti care incaseaza veniturile la ING. In septembrie s-a lansat cu succes creditul de nevoi personale disponibil in Home’Bank prin intermediul semnaturii electronice - in 3 luni de la lansare, 13% din totalul creditelor de nevoi personale au fost oferite online. 1 din 6 romani a ales in 2017 un credit de nevoi personale sau ipotecar de la ING.


„Avem o cultura a inovatiei, iar scopul nostru este sa le oferim clientilor o experienta care sa ne diferentieze. De aceea, ne reinventam platformele astfel incat sa devina o solutie adecvata nevoilor financiare ale clientilor nostri, introducand – spre exemplu – creditul digital prin Home’Bank sau o platforma dedicata antreprenorilor, cum este ING Business” – CEO Michal Szczurek despre strategia ING Bank in Romania.


2017 a fost un an digital si pentru segmentul dedicat companiilor. ING Romania a initiat si testat cu clientii ING Business, platforma digitala pentru antreprenori, si a lansat la finalul anului trecut primul card de credit instant dedicat IMM-urilor din portofoliul sau.

Pagina 1/3
 1 2 3   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din TIMBER AND SAWN WOOD (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER SRL 3,0000
2 KASTAMONU ROMANIA SA 3,0000
3 HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER BACO SRL 3,0000
4 FERCO CAPITAL SA 2,0000
5 SILVANIA INTERNATIONAL PROD SRL 2,0000
6 XILOBAIA SRL 2,0000
7 FRASINUL SRL 2,0000
8 EUROFORESTER INTERNATIONAL SRL 2,0000
9 EUROCOM - EXPANSION SA 2,0000
10 ALREDIA SRL 2,0000