METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL

  |  2015-10-04

Intre 30 septembrie si 3 octombrie, METRO Expo devine locul de intalnire al clientilor profesionisti

METRO Cash&Carry Romania continua sa fie alaturi de clientii sai profesionisti, prezentandu-le cele mai noi solutii si programe dedicate afacerii lor in cadrul METRO Expo.

Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comertului business to business din Sud-Estul Europei, METRO Expo reprezinta un punct de interes pentru profesionistii domeniului, fiind atat o sursa de informare cu privire la cele mai noi tendinte din industria comertului, cat si un spatiu de interactiune pentru clientii si partenerii METRO Romania.

 

In intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry Romania transforma Pavilionul Central de la Romexpo in punctul de interes pentru toti partenerii si clientii sai din Romania. In cadrul METRO Expo vor fi prezentate solutiile si programele dezvoltate de companie pentru sustinerea tuturor profesionistilor din domeniile comertului traditional, HoReCa, servicii, companii si institutii, precum si propunerile si ofertele partenerilor METRO.

 

“METRO Expo este un moment de referinta pentru noi si pentru partenerii nostri. Pozitionat in jurul conceptului „impreuna”, evenimentul reafirma sustinerea METRO pentru antreprenori si pentru initiativele si planurile lor de viitor in Romania. De asemenea, METRO ramane, in continuare, dedicat strategiei sale de a dezvolta o comunitate de business care sa genereze valoare adaugata printr-un permanent proces de inovare. Vom implini in curand 20 de ani de prezenta in Romania si ne dorim sa fim in continuare un partener de incredere pentru toti clientii nostri profesionisti si nevoile lor.”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry Romania.


Printre punctele de interes de la METRO Expo, se vor afla solutiile pe care compania le dezvolta pentru afacerile mici si mijlocii. Printre acestea se numara programul De-ale Noastre, destinat sustinerii producatorilor locali de legume si fructe, cu peste 100 de agricultori implicati si 45 sortimente de legume si fructe livrate in reteaua de magazine METRO.

 

Pentru clientii profesionisti din domeniul comertului, la METRO Expo va fi prezentat noul concept al solutiei destinate magazinelor de convenienta, LaDoiPasi. Menita sa raspunda celor mai noi cerinte si evolutiei permanente a pietei de comert de proximitate, solutia LaDoiPasi aduce o abordare complet noua, integrata sub sloganul „Proaspat si aproape de tine”. Atat prin noua identitate vizuala, modelul de amenajare a magazinelor, sortimentul de produse propus cat si prin sistemele integrate de management si consultanta oferite, METRO isi doreste sa puna la dispozitia intreprinzatorilor un model complet functional de magazin de convenienta care sa raspunda permanent celor mai noi nevoi ale clientilor din comertul de proximitate.


Profesionistii din segmentul HoReCa vor avea ocazia sa intre in contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului de succes Centrul de Pregatire in Gastronomie. Astfel, vizitatorii vor putea asista la demonstratii culinare ale unor bucatari celebri precum Horia Virlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alaturi de Silvia Ailincai, Executive Chef Centrul de Pregatire in Gastronomie, precum si la sesiuni introductive in arta somelierilor si barista. Unic in Romania prin conceptul propus, Centrul de Pregatire in Gastronomie reprezinta o sursa permanenta de cunostinte si training pentru profesionistii din domeniu.

 

Pentru a pune in valoare consultanta si sprijinul oferit clientilor profesionisti, METRO Cash&Carry a lansat, in cadrul editiei METRO Expo 2015, forumurile de comunicare. Acestea au rolul de a aduce in atentia vizitatorilor cele mai noi subiecte si teme de discutie din zona comertului si de a prezenta solutii si programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea si extinderea afacerilor din acest domeniu.

 

De la teme din zona eficientizarii afacerilor, promovarii online si pana la atragerea de investitii si relatia cu clientii, forumurile vor reprezenta un punct de interes si interactiune pentru participanti. Sesiunile de discutii din cadrul forumurilor vor fi sustinute atat de consultanti specializati ai METRO Cash&Carry Romania, cat si de consultanti ai principalilor parteneri de afaceri ai companiei.


Desfasurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergura ce acopera o suprafata totala de 12.000 metri patrati. In cadrul evenimentului sunt asteptati sa participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuti pentru calitatea serviciilor si produselor oferite, precum si zonele dedicate programelor strategice ale METRO si cele dedicate demonstratiilor culinare.

 

Prin amplitudinea si complexitatea sa, METRO Expo este o dovada a dorintei permanente a companiei de a avea o echipa profesionista, intotdeauna orientata catre clienti si nevoile acestora.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din HOME APPLIANCES (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 SAMSUNG ELECTRONICS ROMANIA SRL 4,0000
2 ARCTIC SA 4,0000
3 HUAWEI TECHNOLOGIES SRL 3,0000
4 DE'LONGHI ROMANIA SRL 3,0000
5 ZOPPAS INDUSTRIES ROMANIA SRL 3,0000
6 LG ELECTRONICS ROMANIA SRL 3,0000
7 PHILIPS ROMANIA SRL 3,0000
8 VISUAL FAN SRL 3,0000
9 BSH ELECTROCASNICE SRL 3,0000
10 ELECTROLUX ROMANIA SA 2,0000