MICROSOFT ROMANIA S.R.L.

  |  2017-02-17

Microsoft conduce în raportul Gartner Magic Quadrant pentru soluțiile de business intelligence (BI) și platformele de analiză de date (Advanced Analytics Platforms)

Microsoft anunță astăzi că a obținut pentru al doilea an consecutiv cea mai bună poziție pe axa viziunii (completeness of vision), în cadrul sectorului liderilor din raportul de business intelligence și platformele de analiză de date Magic Quadrant 2017, realizat de Gartner.

Este al zecelea an consecutiv în care Microsoft a fost poziționat ca unul dintre liderii domeniului în acest raport.

 

Raportul Gartner Magic Quadrant arată că Microsoft este compania care ocupă poziția cea mai din dreapta pe axa viziunii și a înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă pe axa execuției. Aceasta înseamnă că Microsoft are cea mai mare abilitate de execuție a viziunii sale actuale și este bine poziționat pentru viitor. „Suntem onorați de această recunoaștere a inovației tehologice integrate în Microsoft Power BI pe parcursul ultimului an, mai ales că vorbim de o creșterea semnificativă atât pe axa viziunii, cât și pe axa execuției, față de raportul din 2016. Dar și mai important este că suntem motivați de progresul pe care l-am făcut ca și comunitate în atingerea obiectivului ambițios stabilit la momentul în care, nu cu mult timp în urmă (iulie 2015), platforma Power BI a devenit disponibilă publicului larg: de a face tehnologiile de business intelligence accesibile cât mai multor utilizatori, din toate domeniile și toate pozițiile ocupate în cadrul companiilor”, declară Kamal Hathi, General Manager, Microsoft Power BI.

 

Microsoft Power BI este o soluție de business intelligence modernă și de încredere, care în mai puțin de doi ani s-a transformat dintr-un serviciu nou intrat pe piață într-un lider în industria de analiză de date și business intelligence. „Mottoul nostru este , iar obiectivul nostru continuu este acela de a permite unui utilizator să se înregistreze în platforma Power BI în cinci secunde și de a dobândi rezultate obținute din analiza de date de la serviciul de business intelligence în cinci minute. Clienti din întreaga lume înțeleg această viziune și valorifică promisiunea serviciului BI în care îți poți gestiona singur datele, transformând-o într-o realitate la scară largă”, a adăugat Kamal Hathi, General Manager, Microsoft Power BI.

 

De la data la care serviciul a devenit disponibil publicului, echipa Power BI a inovat permanent prin actualizări săptămânale ale serviciului și actualizări lunare ale toolset-ului pentru Power BI Desktop. Acest ritm susținut a fost alimentat de feedback-ul valoros obținut de la comunitate – începând cu iulie 2015, peste 200.000 de participanți activi din comunitate au transmis peste 6.000 de idei care au influențat evouluția platformei.

 

„Nu am fi putut atinge aceste rezultate fără sprijinul și opiniile bazei noastre de utilizatori fideli. Vrem să profităm de entuziasmul inovației și recunoașterea industriei pentru a continua ritmul accelerat de îndeplinire a promisiunii noastre și de a face accesibilă valoarea informațiilor obținute din analiza de date cât mai multor utilizatori. Le mulțumim celor care sunt alături de noi în această călătorie și așteptăm cu nerăbdare să depășim noi bariere și să ducem cât mai departe nivelul de vizualizare și explorare a datelor”, Kamal Hathi, General Manager, Microsoft Power BI.

 

În luna iunie a acestui an, va avea loc în Seattle, al doilea summit anual Microsoft Data Insights Summit, unde utilizatorii Power BI din întreaga lume sunt invitați să întâlnească echipa de specialiști BI, să ia parte la sesiunile din cadrul evenimentului și să socializeze cu alți specialiști din domeniul analizei de date. Mai multe informații despre eveniment se regăsesc pe pagina summitului: Microsoft Data Insights Summit site.

 

Raportul Gartner’s Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics poate fi consultat aici.

 

 

*Graficul a fost publicat de Gartner Inc. ca parte a unui document de cercetare mai amplu și trebuie apreciat în contextul întregului document. Documentul Gartner este disponibil la cerere. Gartner nu susține niciun furnizor, produs sau serviciu descries în publicațiile sale de cercetare și nu sugerează utilizatrilor de tehnologie să selecteze doar acei furnizori cu cele mai bune rezultate. Publicațiile de cercetare Gartner constau din opiniile organizației de cercetare Gartner și nu trebuie interpretate ca declarații sau fapte. Gartner neagă toate garanțiile, explicite sau implicite, în ceea ce privește această cercetare, inclusiv orice garanții de vandabilitate sau conformitate pentru un anumit scop.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din DISTRIBUTION COMPANIES (2014)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 INTERBRANDS MARKETING & DISTRIBUTION SRL 3,7500
2 LS TRAVEL RETAIL ROMANIA SRL 3,5125
3 AMIGO & INTERCOST SRL 3,4750
4 LUZAN LOGISTIC SRL 3,4500
5 MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL 3,3500
6 HEINRIG DISTRIBUTION SRL 3,3250
7 MACROMEX SRL 3,2875
8 PUNCTUAL COMIMPEX SRL 3,2625
9 AFI TOTAL DISTRIBUTION SRL 3,2000
10 WHITELAND IMPORT EXPORT SRL 3,1625