AMADEUS

  |  2018-04-26

Noi oportunitati pentru clientii Lufthansa

Amadeus a dezvoltat o solutie inovatoare, Amadeus Miles & Cash Slider, care ii ajuta pe cei care calatoresc sa profite la maximum de aceste mile.

Poate fi o surpriza pentru multi, dar cu cat pasagerii liniilor aeriene consuma mai multe mile de loialitate, cu atat este mai bine pentru compania aeriana. Ori de cate ori milele de loialitate expira, clientii isi pierd increderea in obtinerea valorii asteptate prin programele de loializare ce folosesc acest sistem si isi pun intrebarea daca merita sa fii membru al unui asemenea program. Atunci cand clientii nu profita din plin de schemele de loialitate se pierde un potential important.


“Lufthansa a dorit sa identifice o solutie pentru a evita acest impediment prin reducerea volumului de mile de loialitate neutilizate concomitent cu reevaluarea conturilor <>. Ideea a fost aceea de a incuraja folosirea milelor de loialitate si de a permite clientilor sai sa utilizeze chiar si un numar mic de mile, pornind de la un minim de 7.000. De asemenea, scopul a fost de a genera noi fluxuri de incasari prin motivarea clientilor sa foloseasca o parte din aceste mile pentru zboruri, in loc de a-i limita la singura modalitate de utilizare traditionala disponibila.” a declarat Christian Von Thuemen, Account Director, Lufthansa Group and Star Alliance, Amadeus IT Group.


Amadeus a dezvoltat o solutie inovatoare, Amadeus Miles & Cash Slider, care ii ajuta pe cei care calatoresc sa profite la maximum de aceste mile. Cu aceasta solutie, membrii programului de loialitate Miles & More pot acum sa aleaga modul in care doresc sa plateasca pentru achizitia lor: in mile, bani sau o combinatie a celor doua modalitati. Dupa conectarea la LH.com, cu datele utilizatorului Miles & More, membrii selecteaza zborul si ajusteaza numarul de mile pe care ar dori sa le cheltuiasca. Ei pot face acest lucru folosind o scala gradata sau prin introducerea numarului de mile.


De la lansarea sa in cadrul site-ului Lufthansa, Amadeus Miles & Cash Slider a sporit veniturile si a oferit clientilor Lufthansa sansa de a profita la maximum de milele de loialitate acumulate. Rezultatele vorbesc de la sine:


• venituri medii per bilet cu 20 de euro mai mari la rezervarile Miles & Cash fata de rezervarile obisnuite;
• 70% dintre rezervarile Miles & Cash sunt platite cu mai mult de 80% din numarul total de mile al clientilor;
• 30% dintre clienti spun ca nu ar fi cumparat biletul fara solutia Miles & Cash.


Acum Lufthansa le permite clientilor sai sa isi utilizeze milele de loialitate pe orice zbor si la orice data calendaristica dorita, rezolvand in acest fel unul dintre punctele nevralgice ale programelor de loialitate. Amadeus Miles & Cash Slider ofera rezultate excelente din punct de vedere comercial si beneficii reale pentru clienti.


Pentru mai multe detalii, consultati acest videoclip si descarcati o copie a studiului de caz Lufthansa - Amadeus.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din GRAIN MILL PRODUCTS AND STARCHES (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 STAR FOODS E.M. SRL 3,0000
2 CHIPITA ROMANIA SRL 3,0000
3 CROCO SRL 3,0000
4 INTERSNACK ROMANIA SRL 2,0000
5 VEL PITAR SA 2,0000
6 SAM MILLS SRL 2,0000
7 GOODMILLS ROMANIA SA 2,0000
8 BOROMIR IND SRL 2,0000
9 SAPTE SPICE SA 2,0000
10 SOUFFLET MALT ROMANIA SA 2,0000