MERCEDES-BENZ ROMANIA SRL

  |  2018-01-23

Noul G de la Mercedes-Benz

Reinventarea unei legende.

Pagina 1/3
 1 2 3   

Noul G impresioneaza prin performanta, sistemele de asistenta de ultima generatie, manevrabilitatea extraordinara si nivelul de siguranta. In acelasi timp, noua suspensie, modurile de conducere DYNAMIC SELECT, functia “G-Mode” si cele 3 diferentiale blocabile 100% imbunatatesc nu doar confortul la rulare, cat si agilitatea autoturismului, indiferent de terenul parcurs.



"Noua Clasa G rescrie standardele in toate privintele – atat la nivel de performanta on & off-road, cat si in ceea ce priveste confortul si telematica. Cel mai longeviv model de productie de serie al Mercedes-Benz este echipat ideal pentru a-si continua povestea de succes. Concret, noul G este in continuare un G autentic, dar imbunatatit”, a declarat Ola Källenius, membru al board-ului Daimler AG, Research & Development, Mercedes-Benz Cars.


Dezvoltarea noului model a adus cu sine o suita de provocari pentru echipa Mercedes-Benz. “Imbunatatirea la nivel tehnologic a unei legende, cum este cazul Clasei G, a fost deopotriva o provocare si o oportunitate. Fiecare piesa si fiecare surub au fost analizate cu atentie maxima”, a explicat Dr. Gunnar Güthenke, Head al Off-Road Product Group in cadrul Mercedes-Benz. “La nivelul caroseriei, principala noastra preocupare a fost cresterea rigiditatii autovehicului, cat si elementele conectoare dintre sasiul tip scara, pe de-o parte, si suspensie si trenul motor, pe de cealalta”.


Noul G va fi lansat oficial pe piata in luna iunie 2018, preturile in Romania incepand de la 107.451 euro (TVA inclus), ramanand astfel la un nivel similar cu versiunea precedenta. Specificatia include o suita de dotari noi, precum farurile fata LED, sistemele de asistenta la conducere, interiorul exclusivist si ultra-rafinat, cu scaune din piele, cat si noua suspensie. Pentru cei mai exigenti clienti, Mercedes-Benz pune la dispozitie dotari optionale precum pachetul Exclusive Interior Plus, cu elemente ornamentale din piele pe panourile portierelor, pentru un plus de rafinament si exclusivitate.


Reinterpretarea moderna a Clasei G


Clasa G, vehiculul off-road de lux al Mercedes-Benz, este un etalon la nivel global cand vine vorba de design. Aspectul exterior al SUV-ului nu a suferit schimbari semnificative din 1979 pana in prezent. Elemente reprezentative ale modelului continua sa aiba functionalitatile traditionale, adaugate la aspectul unic al Clasei G. Toate acestea se regasesc si la noua versiune: manerul inconfundabil al portierei si sunetul caracteristic la inchiderea portierei, ornamentele cu rol de protectie sau roata de rezerva expusa pe usa portbagajului si indicatoarele de directie proeminente. Astfel de trasaturi extraordinare ale vehiculului, alaturi de numeroasele linii si unghiuri drepte vizibile la exterior, contribuie la aspectul consacrat al modelelor Clasa G.


Designul actualizat al Clasei G urmareste filosofia Sensual Purity a brandului, ramanand totodata fidel caracterului autentic si inconfundabil original. Drept rezultat, pozitionarea exterioara a balamalelor portierelor si capota specifica legendarului model sunt trasaturi preluate la nivelul noii generatii. Prin cea mai recenta modernizare, legenda off-road – care a fost imbunatatita constant din punct de vedere tehnic in ultimele decenii, insa vizual, a ramas aproape neschimbata - face saltul in noua era, atat din punct de vedere al tehnologiei de la bord, cat si al formei. Noul G este mai lung cu 53 mm si mai lat cu 121 mm, avand o prezenta chiar mai robusta decat anterior, atat in conditii de on-road, cat si off-road.


Mai mult decat oricand, noua Clasa G pare sa fie “turnata” dintr-o singura bucata. Toate suprafetele autoturismului sunt mai intinse, aparent mai tensionate, in timp ce calitatea suprafetelor a fost adusa la un nou nivel. Astfel, rezultatul este evident la nivelul imbinarilor mai inguste si mai precise, cat si al tranzitiilor mai armonioase intre componentele caroseriei. In plus, arcadele rotilor si barele de protectie sunt integrate mai usor in designul caroseriei, rezultatul fiind un aspect mai omogen si fluid al liniilor caroseriei.


Interior: legenda autentica


In timp ce la exterior a fost pastrat aspectul clasic, emblematic al Clasei G, interiorul noii generatii a fost modernizat fundamental, reinterpretand mostenirea vehiculului clasic si reflectand aspectul exterior in habitaclu. Prin caracterul sau puternic de off-road si dotarile luxoase, Clasa G are deja o traditie importanta in ceea ce implica imbinarea celor doua extreme intr-o simbioza armonioasa. Calitatea superioara a materialelor utilizate este inconfundabila de la prima vedere si atingere. Fiecare detaliu este finisat manual, cu finete absoluta.


Exista numeroase trasaturi de design exterior reprezentate la interiorul noii generatii. Forma rotunda a farurilor din fata, spre exemplu, este duplicata de forma gurilor laterale de ventilatie. Similar, in cazul indicatoarelor consacrate, transpuse in forma difuzoarelor de sunet. Printre trasaturile consacrate ale noului G se regasesc si manerul dinaintea pasagerului fata al masinii, cat si cele 3 comutatoare pentru diferentialele blocabile, accentuate cu finisaje cromate. Ambele au fost optimizate meticulos si pastrate drept trasaturi caracteristice.


Panoul de instrumente, complet redesenat si aranjat foarte clar, are in dotarea standard cadranele analogice rotunde, astfel ca impatimitii instrumentelor clasice rotunde nu vor fi dezamagiti. Similar cu modelele Clasa E si Clasa S, panoul de instrumente poate include optional un display mare, afisandu-i soferului informatiile dorite in campul vizual direct al acestuia. In acest caz, cele doua ecrane de 12,3 inch se imbina vizual intr-un afisaj comun de tip Widescreen Cockpit. Soferii pot alege intre trei stiluri diferite de afisaj – "Classic", "Sport" si "Progressive" – si isi pot configura totodata informatiile si modul de afisaj cel mai potrivit pentru nevoile lor individuale.


Datorita impulsurilor haptice si a feedback-ului sonor de la nivelul boxelor, soferii pot utiliza touchpad-ul cu ajutorul butonului central din consola de bord fara a pierde contactul vizual cu drumul. Optiunile de input sunt completate de taste cu functii simplificate pentru cele mai des utilizate functionalitati, cat si prin panoul de control (optional) pentru sistemele de asistenta la conducere, panou pozitionat deasupra comutatorului rotativ de control al luminii. La bord, soferul este pozitionat aproape de parbriz, avand o foarte buna vizibilitate din spatele volanului.

Pagina 1/3
 1 2 3   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din MEDICAL CENTERS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 MED LIFE SA 2,0000
2 CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL 2,0000
3 SANADOR SRL 2,0000
4 SYNEVO ROMANIA SRL 2,0000
5 DIAVERUM ROMANIA SRL 2,0000
6 AVITUM SRL 2,0000
7 HIPERDIA SA 2,0000
8 GRAL MEDICAL SRL 2,0000
9 SOCIETATEA DE TRATAMENT BALNEAR SI RECUPERARE A CAPACITATII DE MUNCA "T.B.R.C.M." SA 2,0000
10 MEDICOVER SRL 2,0000