PEPSICO

  |  2018-01-16

PepsiCo lucreaza cu tinerii absolventi pentru a gasi urmatoarele tendinte din industria alimentelor si bauturilor

PepsiCo lanseaza proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge, prin care invita toti absolventii din zona Europei si Africii Subsahariene sa-si valorifice abilitatile antreprenoriale si sa identifice urmatoarea directie importanta din industria alimentelor si bauturilor.

Prin aceasta initiativa extrem de competitiva, PepsiCo isi propune sa gaseasca tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei considera ca va fi urmatoarea idee revolutionara in industria alimentelor si bauturilor. Absolventii care se vor inscrie la acest program vor trebui sa creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau bauturilor, sau sa dezvolte un produs PepsiCo existent si sa-l prezinte specialistilor companiei, impreuna cu un plan de lansare pe piata.


Candidatii care vor ajunge in ultima etapa a proiectului vor avea ocazia sa participe la un interviu pentru a obtine un loc in cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolventilor, din cadrul companiei.


Becky Taylor, Senior Director Digital, PepsiCo Europa si Africa Subsahariana, afirma: „PepsiCo Go Trendsetter Challenge este o platforma extraordinara care ii ajuta pe absolventi nu numai sa-si prezinte propriile idei de business, dar si sa isi inceapa cariera. De asemenea, la cea de-a doua editie, programul se va derula pe noua piete, fata de trei, astfel ca ne asteptam ca ideile prezentate in cadrul competitiei sa fie si mai indraznete ca pana acum. Daca esti de parere ca ai urmatoarea mare idee care o sa revolutioneze industria alimentelor si bauturilor si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu interesant si vibrant, abia asteptam sa te cunoastem.”


Tim Warner, ‎VP Insights & Analytics, Europe, Sub-Saharan Africa and Global Innovation Insights Practice, ‎PepsiCo considera ca “echipele de Digital si Insights joaca un rol important in dezvoltarea produselor viitoare si a modului in care acestea sunt lansate pe pietele globale. Absolventii talentati care se vor alatura programului vor ocupa un loc central in luarea unor decizii importante legate de ceea ce va modela brand-urile noastre, dezvoltand metodele inovatoare, publicitare si strategiile de lansare pe piata ale produselor. Noi, la PepsiCo, cautam in permanenta cele mai bune talente, iar proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este modul perfect de a identifica cei mai buni absolventi cu spirit antreprenorial.”


Harry McManus, fost participant in cadrul programului PepsiCo Go din 2017, care face parte acum din programul Insights Accelerated Career, a adaugat: „Programul mi-a depasit toate asteptarile – nu imi vine sa cred cat de importante sunt proiectele la care lucrez, instruirea continua de care am parte, dar si sprijinul permanent pe care l-am primit. Pana acum, totul a fost incredibil.”


Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a noua piete unde compania este activa: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, Romania, Grecia, Rusia si Africa de Sud. Astfel, prin aceasta initiativa, absolventii talentati vor putea incepe o cariera internationala, avand posibilitatea de a lucra cu colegi din toata lumea pe unele dintre cele mai mari si importante branduri din domeniul FMCG la nivel global.

 

Cum functioneaza


Candidatii vor fi evaluati in cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 saptamani. In urma acestuia, PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolventi, oferindu-le tinerilor curiosi si cu idei unice o pozitie full-time la PepsiCo.


Prima etapa: Inscrierea ideilor


In prima etapa, absolventii sunt invitati sa-si inregistreze si sa trimita online propunerea lor legata de umatoarea mare tendinta din industria alimentelor si bauturilor si modul in care aceasta poate fi lansata pe piata. Propunerea se poate baza pe crearea unui nou produs sau adaptarea unei game curente de produse de la PepsiCo. Candidatii se pot inscrie la acest link: www.pepsico-go.com

 

Etapa a doua: Mentorii ajuta la punerea in practica a ideilor


Expertii din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potential dintre toate cele inscrise. Cei alesi vor primi acces la un portal digital global unde vor lucra impreuna cu un mentor cu experienta din cadrul PepsiCo la dezvoltarea ideii lor.

 

Etapa a treia: Finala!


Cei mai talentati candidati, alesi in a doua etapa a competitiei, vor castiga un loc in finala si vor avea oportunitatea de a-si prezenta ideea unui panel format din experti in marketing de la PepsiCo. Toti finalistii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obtine un loc in programele competitive PepsiCo dedicate absolventilor din departamentele de Digital.
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din FUELS DISTRIBUTION (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 OSCAR DOWNSTREAM SRL 4,0000
2 OMV PETROM MARKETING SRL 3,0000
3 ROMPETROL DOWNSTREAM SRL 3,0000
4 LUKOIL ROMANIA SRL 3,0000
5 MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL 3,0000
6 SOCAR PETROLEUM SA 3,0000
7 EUROGENETIC SRL 3,0000
8 MOL RETAIL COMERT SRL 2,0000
9 NIS PETROL SRL 2,0000
10 ARAL M.T.B. SRL 2,0000