DOINGBUSINESS.RO

  |  2018-04-19

Peste 100 de antreprenori si oameni de afaceri din Constanta au participat la cel mai important eveniment de afaceri al anului din Dobrogea: Business (r)Evolution

Doingbusiness.ro, impreuna cu Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Constanta au organizat marti, 17 aprilie 2018, la Constanta, evenimentul Business (r)Evolution – Digitalizarea: Trend sau Tsunami? cea mai importanta conferinta nationala de afaceri, ca suma de evenimente regionale.

,,Suntem pentru al cincilea an consecutiv la Constanta si am reintalnit cu bucurie participanti care nu au ratat niciun eveniment de afaceri din cele organizate de noi aici. Suntem mandri ca prin evenimentele noastre de afaceri audienta ne-a confirmat ca am devenit, ca organizatori, referinta pentru mediul de afaceri local si regional’’, a declarat Dumitru Ion – CEO Doingbusiness.ro. ,,Ceva extraordinar am constatat acum la Constanta: participantii la evenimentele noastre au devenit o comunitate la nivel national: oameni de afaceri din alte regiuni ale tarii in care am organizat sau vom organiza evenimente transmit preocuparile si mesajelor lor, prin intermediul nostru, partnerilor lor de afaceri de la nivel national. Vorbim in adevaratul sens al cuvantului despre o comunitate din ce in ce mai puternica, din ce in ce mai interesata si mai vocala’’, a mai spus Dumitru Ion.

 

„Conferinta Business rEvolution ne-a adus in atentie un element extrem de important al economiei viitorului – digitalizarea. Utilizata corect, aceasta ar trebui sa sporeasca eficienta activitatii si resurselor din cadrul unei companii, institutii etc.. Si cand vorbim de resurse, ne referim atat la resursele umane, cat si la cele materiale, energetice sau de capital. Acest eveniment a fost un extraordinar prilej de a trece in revista cateva modalitati si solutii care pot fi adoptate de companiile locale pentru a se adapta cu success cerintelor noilor piete” a declarat Iulian Groposila, Presedintele Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Constanta.

 

In acest context, al adoptarii tot mai adanci a digitalizarii – cea care face diferenta intre companiile care exista si performeaza si cele care vor trece testul timpului, speakerii conferintei au prezentat solutii complete de comunicatii si IT pentru IMM-uri (Laura Sachelarie – Telekom Romania), modalitati de transfer si mai ales de management al riscurilor intampinate de IMM-uri in activitatea curenta si care pot salva sau imbunatati semificativ activitatea de baza a companiilor (Ecaterina Szoke – Director Regional Allianz-Tiriac Asigurari), dar si preocupari si oportunitati rezultate din principalele modificari legislative, cu impact fiscal (Daniela Oprescu – Director Taxe KPMG Romania).

 

Tudor Galos (Tudor Galos Consulting) a aratat audientei ca implementarea noului Regulament European privind Protectia Datelor Personale (GDPR) incepand cu 25 mai 2018 in Romania, trebuie privita si ca o oportunitate si a detaliat motivele, iar Alexandra Cernian (Valoria Business Solutions) a facut un “portret robot” al clientului digital, aratand ce isi doreste acesta si cum ii putem influenta decizia de cumparare.

 

,,Voi ce faceati la 19 ani?’’ a fost intrebarea cheie care i-a inspirat pe cei peste 100 de antreprenori si oameni de afaceri prezenti, adresata de Alex Burghelia, 19 ani, cel care a impartasit audientei povestea celor 3 mici afaceri ale sale, poveste care ,,abia incepe’’ si prin care are ca scop sa devina independent financiar, folosind ca mijloc internationalizarea afacerilor sale.

 

,,De la Big Data la Smart Data’’ a fost tema prezentarii CEO-ului Kompass Romania – Dumitru Ion, prin care a aratat participantilor solutii practice si imediate disponibile mediului de afaceri din Romania atat pentru cresterea vanzarilor la nivel national cat si pentru internationalizarea lor.

 

Conferinta s-a incheiat cu un workshop de dezvoltare personala si profesionala, in cadrul caruia Catalin Stoica (Academia de Bine) a aratat de ce comunicarea si conectarea sunt responsabile pentru 58% din performanta in toate tipurile de munca, in toate domeniile de activitate: personala, profesionala si antreprenoriala.

 

Partenerul Principal al Business (r)Evolution Constanta a fost Telekom Romania, iar parteneri - Allianz-Tiriac Asigurari, BSA | The Software Alliance, KPMG Romania, Valoria, Tudor Galos Consulting, Academia de Bine, Kompass Romania.

 

Partenerii media ai evenimentului sunt: Agerpres, Jurnalul de Afaceri, Transilvania Business, Spatiulconstruit.ro, Cariere, Financial Market.

 

Seria de conferinte nationale Business (r)Evolution continua in 2018 cu evenimentele de la Bucuresti (27 septembrie), Craiova (17 octombrie) si Brasov (31 octombrie).
 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din CROPS (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 AGRO-CHIRNOGI SA 3,0000
2 AGRICOST SA 3,0000
3 ZOO SINTEX SRL 2,0000
4 COMCEREAL SA 2,0000
5 MARSAT SA 2,0000
6 PATROL SERVICE SRL 2,0000
7 COMCEREAL SA 2,0000
8 UNIGRAINS TRADING SRL 2,0000
9 AGRO EXIM GRUP SRL 2,0000
10 OLTYRE SRL 1,0000