Pietele emergente in epoca digitala

Sectorul tehnologic din pietele emergente ne ofera multe oportunitati interesante – de la hardware la software pentru diverse forme de e-commerce si divertisment.

Pagina 1/3
 1 2 3   

Colegii mei si cu mine am vorbit in mod activ despre evolutia care are loc in multe piete emergente in ultimele decenii. Am vazut schimbari dramatice care au avut loc, adesea cu modelele economice unidimensionale ale trecutului facand loc unor noi si diferite directii de crestere. Aceasta evolutie include adoptarea rapida a noilor tehnologii si digitizarea rapida a economiilor.

 

Carlos Hardenberg, Vicepresedinte Senior si Director General la Templeton Emerging Markets Group, adreseaza acest subiect.

 

Privind economiile de piata emergente in ansamblu, am vazut o transformare dramatica de la modelele din trecut, care se bazau adesea pe exporturile de marfuri. Am vazut o noua generatie de companii inovatoare, care se indreapta catre procese si servicii de productie cu valoare adaugata mai mare. Credem ca este un moment foarte interesant pentru investitorii din acest spatiu.

 

Sectorul tehnologic din pietele emergente ne ofera multe oportunitati interesante – de la hardware la software pentru diverse forme de e-commerce si divertisment.


Masinile conduse autonom sunt un exemplu al cresterii numarului de companii din pietele emergente. Multi producatori de componente si infrastructura necesara conducerii autonome se afla pe pietele emergente, in special in Asia si sunt foarte specializate. De exemplu, senzori, camere, alte componente usoare si software care sa permita conducerea autonoma sunt adesea produse pe pietele emergente.

 

Un alt exemplu este tehnologia telefoanelor mobile. Aproximativ 80% din componentele unui telefon mobil popular se fac pe pietele emergente, de la baterie la aparatul de fotografiat pana la carcasa (vezi imaginea de mai jos).

Stim cum tehnologia a ajuns sa atinga aproape fiecare aspect al vietii noastre. A transformat modul in care comunicam intre noi, cum cumparam, lucram si ne jucam. Acest lucru este valabil pentru consumatorii de pe tot globul, chiar si in ceea ce se pot cataloga drept economiile cel mai putin dezvoltate. S-a estimat ca 40-50% din populatia lumii are acces la internet, iar 70% dintre tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani il folosesc 1. Nu cu mult timp in urma nimeni nu o facea.

 

Pagina 1/3
 1 2 3   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din WEARING APPAREL (2015)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 HANES GLOBAL SUPPLY CHAIN ROMANIA SRL 2,8750
2 ALISON HAYES (ROMANIA) SRL 2,6250
3 FORMENS SRL 2,5625
4 TIME INTERNATIONAL TRADING SRL 2,5625
5 PANDORA PROD SRL 2,5000
6 ARIES TEXTILE SRL 2,3125
7 PANCARPROD SRL 2,3125
8 OLIMPIAS MFG. ROMANIA SRL 2,2500
9 BIG CONF SRL 2,2500
10 PRODUCTIE ZARAH MODEN SRL 2,1875