LIBERO EVENTS

  |  2016-09-29

TeCOMM 2016: Shopping-ul este o activitate de relaxare. Statistici si tendinte privind utilizarea aplicatiilor mobile

Cumparatorii cheltuie mai mult atunci cand se bucura de procesul de cumparare, iar consumatorii care utilizeaza retelele de socializare mai des sunt mai predispusi in a cumpara mai des, conform studiului realizat in 2016 de compania Criteo, liderul mondial in publicitatea de performanta digitala.

Pagina 1/2
 1 2   

„Cumparaturile sunt tendinta noastra de a ne relaxa, a ne destinde si a ne oferi anumite satisfactii. Modalitatea prin care un cumparator se bucura de experienta de cumparare este esentiala pentru retaileri si advertiseri”, anunta compania Criteo. Conform studiului, 74% dintre consumatorii din Marea Britanie considera ca shoppingul este o activitate de relaxare.


Profesionisti internationali - despre eCommerce in cadrul TeCOMM


Alexander Goesswein, Directorul General al companiei Criteo va sustine in cadrul celei de-a 9-a editie a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo din 25-26 octombrie unul din cele 10 workshop-uri ce se vor desfasura la eveniment, axate pe optimizarea conversiilor, antreprenoriat si marketing.

 

Cu o experienta de peste 17 ani in industria de marketing si mass-media, Alexander a avut un rol important in conducerea Yahoo! (Overture) si Microsoft Advertising, iar in prezent coordoneaza activitatile din Europa Centrala a companiei Criteo in relatiile sale cu clienti precum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines.


In 26 octombrie, Alexander Goesswein va sustine la Cluj-Napoca workshop-ul privind modalitatile prin care magazinele online isi pot imbunatati rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument in realizarea cumparaturilor online dupa laptop/calculator.


Storytelling in lumea digitala, eCommerce Marketing sau Strategii de a obtine rezultate online sunt printre subiectele dezbatute in cadrul evenimentului TeCOMM unde vor participa peste 300 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.

 

Pe langa workshop-uri, evenimentul va include si peste 10 prezentari si dezbateri sustinute de speakeri de renume la nivel international precum: Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (Co-fondator&CEO Stylect), Mitchell Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko) sau Catalina Ionescu (Client Partener eCommerce Facebook).

 

Pagina 1/2
 1 2   

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din PIGS (2015)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 SMITHFIELD FERME SRL 2,7500
2 LUIE TOTAL SRL 2,2500
3 NUTRISUIN SRL 2,1875
4 DANBRED ARGES SRL 1,9375
5 PORCELLINO GRASSO SRL 1,9375
6 NUTRICOM SA 1,8750
7 VENTURELLI PROD SRL 1,8750
8 EUROSPATIAL SRL 1,8125
9 ZOOSAB SRL 1,8125
10 DEGARO SRL 1,7500