DOINGBUSINESS.RO

  |  2017-05-18

Tuborg a lansat campania nationala „Tuborg da tonul la premii si mai mari”

In prima zi de campanie, “Tuborg da tonul la premii si mai mari” a adunat inscrieri record, de 7 ori mai mari comparativ cu rezultatele promotiei de vara din 2016

Tuborg da startul verii cu noua campanie dedicata sezonului estival – „Tuborg da tonul la premii si mai mari”. Derulata la nivel national, campania a debutat in data de 15 mai cu rezultate excelente inca din prima zi – stabilind un nou record pentru brandul de bere, comparativ cu anul trecut, pe parcursul primelor 24 ore de la inceputul promotiei.

 

 „Campania Tuborg de anul acesta transforma practic fiecare bere Tuborg intr-o sansa, care le poate aduce consumatorilor nostri premii substantiale. Investitia totala realizata pentru aceasta campanie se ridica la peste 3.000.000 de lei. Printre premii se numara un apartament in Bucuresti, care poate reprezenta un vis pentru orice tanar, iar iubitorii de aventura pot castiga un automobil Range Rover Evoque, perfect atat pentru oras, cat si pentru calatorii. Totul este completat de city break-uri in Europa si zeci de laptopuri de ultima generatie. Am gandit aceste premii in perfecta corelatie cu targetul Tuborg, format preponderent din tineri, amatori de distractie si aventura. Ne bucuram ca totul a fost potrivit asteptarilor consumatorilor loiali brandului nostru, lucru dovedit de numarul record de inscrieri inregistrate de campania Tuborg da tonul la premii si mai mari in primele zile, de peste 7 ori mai mare fata de anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing, URBB.

 

Campania dispune de o mecanica simpla de concurs, prin intermediul careia fiecare cod unic inscriptionat sub capacelele sticlelor sau cheitelor dozelor de bere Tuborg inscris pe www.tuborg.ro sau trimis prin SMS (la 1877) le asigura consumatorilor sansa de a castiga unul dintre premiile oferite in cadrul promotiei. Campania se va desfasura pana la data de 31 august.

 

Cele mai mari premii puse in joc in cadrul campaniei sunt: un apartament in Bucuresti (situat in complexul City Point), un Range Rover Evoque, patru pachete turistice, constand intr-un city break pentru 2 persoane in Barcelona, Berlin, Paris sau Roma, respectiv unul dintre cele 40 laptopuri performante Lenovo, model Yoga 510. in plus, consumatorii pot castiga instant unul din cele 40.000 de pachete a cate 6 doze de bere Tuborg.

 

Produsele participante in promotia nationala Tuborg da tonul la premii si mai mari sunt:

·         Sticlele Tuborg de 0,33 L, 0,5 L si 0,75 L;

·         Doza Tuborg de 0,5 L.

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din POWER TRADE (2015)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 CEZ VANZARE SA 3,6875
2 ELECTRICA FURNIZARE SA 3,4375
3 ENEL ENERGIE SA 3,2500
4 ENEL ENERGIE MUNTENIA SA 3,2500
5 TRANSENERGO COM SA 3,1875
6 TREND ENERGY SRL 2,8125
7 EFT FURNIZARE SRL 2,8125
8 REPOWER FURNIZARE ROMANIA SRL 2,7500
9 GASPECO L &D SA 2,7500
10 MONSSON TRADING SRL 2,7500