VALORIA

  |  2018-02-13

Valoria tinteste vanzari mai mari cu 400 la suta din studii de piata

Valoria, companie ce ofera servicii de training, consultanta si executive coaching isi extinde gama de servicii pe segmentul studiilor de piata.

Cu o experienta cumulata de zeci de ani in cercetarea aprofundata a pietei din Romania, echipa de profesionisti Valoria a lansat studii unicat, relevante pentru companiile romanesti. Valoria isi propune sa creasca solid pe acest segment, deoarece exista un interes foarte mare al clientilor pentru informatie de calitate, precisa si rapida.

 

„Ne pare bine sa contribuim la consolidarea mediului de business din Romania. Prin studiile pe care le-am realizat pana acum am furnizat incredere managementului companiilor pentru a lua decizii oportune si informate. Daca acum cativa ani erau putine informatii disponibile cu privire la subiecte precum utilizarea dispozitivelor mobile, centrarea pe client sau digitalizarea companiilor din Romania, astazi companiile primesc informatie relevanta din studiile pe care le realizam customizat pentru fiecare companie sau industrie”, a declarat Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

 

Noua linie de servicii din cadrul Valoria va oferi clientilor studii realizate prin metodele CAWI  (computer-asisted web interview) si CATI (computer-asisted telephone interview) care vor masura, de exemplu, notorietatea brandului in piata, satisfactia clientilor sau alti indicatori de performanta ai companiei, relevanti pentru luarea deciziilor. Valoria va realiza si studii interne cu privire la satisfactia angajatilor sau analize de diagnoza a proceselor in cadrul companiilor.

 

 „Ne propunem sa crestem importanta cercetarii de business in Romania. Colectarea in timp real a informatiilor relevante din mediul online si de pe dispozitivele mobile este ingredientul cheie care da precizie, viteza si pertinenta cercetarilor pe care le realizam pentru clienti. Valoria integreaza tehnici diferite de realizare a cercetarilor si ofera informatia la o rezolutie clara a comportamentului subiectilor tinta”, a mai spus Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

 

Aflata in plina expansiune, Valoria are in echipa experti care au ocupat functii de top management in companii multinationale si lectori din mediul academic. in ultimul an, Valoria a realizat numeroase studii, cele mai cunoscute fiind cunoscute fiind Evolutia afacerilor, Social media in cadrul companiilor din Romania, Barometrul centrarii pe client, Barometrul digitalizarii sau Tendinte si provocari in HR.  Studiile Valoria sunt mai mult decat serii de date sau colectii de informatii, sunt sursa de incredere a deciziilor strategice. Pretul unei cercetari variaza, in functie de gradul de complexitate si obiectivele urmarite. 

COMENTEAZA ARTICOLUL:




Incarca alt captcha.
 

TOP COMPANII din WEARING APPAREL (2016)
Scoring Methodology by ERNST&YOUNG


 
#
NUME COMPANIE
SCORING TOTAL MCR
 
1 ALISON HAYES (ROMANIA) SRL 3,0000
2 HANES GLOBAL SUPPLY CHAIN ROMANIA SRL 3,0000
3 FORMENS SRL 3,0000
4 PANDORA PROD SRL 3,0000
5 TIME INTERNATIONAL TRADING SRL 3,0000
6 OLIMPIAS MFG. ROMANIA SRL 2,0000
7 ARIES TEXTILE SRL 2,0000
8 OZTASAR SRL 2,0000
9 ARTIFEX SRL 2,0000
10 PRODUCTIE ZARAH MODEN SRL 2,0000